Divide a composición a representación en primeiro plano da bendición do Papa a San Francisco, situada baixo un baldaquino clasicista con cortinaxe de grande aparato escénico. A perspectiva está marcada por unha mesa en oblicuo, que se continua coa aliñación de cinco cardeais. O fondo presenta unha paisaxe real e no espazo restante unha paisaxe imaxinaria cos episodios simultáneos de San Francisco axeonllado ante unha capela, pedindo ao Señor a ascensión á dignidade sacerdotal e a aparición dun anxo nun claro do ceo indicándolle a pureza que require o novo estado.
Narración graduada, coa consecuente diminución progresiva das figuras. Inxenuidade na representación das figuras, de aspecto amuñecado, e rastros moi delineados nos rostros, sen expresión definida. Utilízase o desenvolvemento en friso da escena, cun núcleo central que representa o motivo principal e dous laterais con elementos anecdóticos. Obra de valor secundario que atende ao tratamento minorista da escena.
Divide a composición a representación en primeiro plano da bendición do Papa a San Francisco, situada baixo un baldaquino clasicista con cortinaxe de grande aparato escénico. A perspectiva está marcada por unha mesa en oblicuo, que se continua coa aliñación de cinco cardeais. O fondo presenta unha paisaxe real e no espazo restante unha paisaxe imaxinaria cos episodios simultáneos de San Francisco axeonllado ante unha capela, pedindo ao Señor a ascensión á dignidade sacerdotal e a aparición dun anxo nun claro do ceo indicándolle a pureza que require o novo estado.
Narración graduada, coa consecuente diminución progresiva das figuras. Inxenuidade na representación das figuras, de aspecto amuñecado, e rastros moi delineados nos rostros, sen expresión definida. Utilízase o desenvolvemento en friso da escena, cun núcleo central que representa o motivo principal e dous laterais con elementos anecdóticos. Obra de valor secundario que atende ao tratamento minorista da escena.