Placa de marfil de forma rectangular con representación dun Calvario en medio relevo enmarcado por unha madeira moldurada negra. Cristo aparece morto coa cabeza inclinada cara á dereita coroado de espiñas e con nimbo. A súa anatomía é coidada e repousada sinalando pectorais e veas, soamente se violenta na posición dos pés que xiran cara ó nocello. O pano de pureza anóoase á dereita. Aos pés da cruz, de brazos anchos e travesa vertical apenas sobresaíndo atópase a Madalena axeonllada, abrazando a Cruz. Seus longos cabelos caen en ondas ata a cintura sobre un manto e túnica con escote de perlas pequenas e pregado en ondas moi caídas. O tratamento repítese nas roupaxes da Virxe que en actitude suplicante abre os brazos. Á esquerda san Xoán recollendo coa man uns pesados pregos en forma de abanos equilibra a composición. Aínda que a peza responde a gustos barrocos, o seu equilibrio compositivo fundaméntase en modelos máis antigos, tanto flamencos como italianos, que se difundiron por medio do gravado e que estas pequenas pezas de uso familiar copiaron.
Placa de marfil de forma rectangular con representación dun Calvario en medio relevo enmarcado por unha madeira moldurada negra. Cristo aparece morto coa cabeza inclinada cara á dereita coroado de espiñas e con nimbo. A súa anatomía é coidada e repousada sinalando pectorais e veas, soamente se violenta na posición dos pés que xiran cara ó nocello. O pano de pureza anóoase á dereita. Aos pés da cruz, de brazos anchos e travesa vertical apenas sobresaíndo atópase a Madalena axeonllada, abrazando a Cruz. Seus longos cabelos caen en ondas ata a cintura sobre un manto e túnica con escote de perlas pequenas e pregado en ondas moi caídas. O tratamento repítese nas roupaxes da Virxe que en actitude suplicante abre os brazos. Á esquerda san Xoán recollendo coa man uns pesados pregos en forma de abanos equilibra a composición. Aínda que a peza responde a gustos barrocos, o seu equilibrio compositivo fundaméntase en modelos máis antigos, tanto flamencos como italianos, que se difundiron por medio do gravado e que estas pequenas pezas de uso familiar copiaron.